fredag den 16. december 2011

The Usual Suspects

Det er fredagaften, vi har fået bøf bearnaise, nedkæmpet (det mest af) opvasken og vasketøjsbunkerne, der er håndbord i tv og Svesken har lagt sig til at sove efter en meget lang dag, med utroligt meget pjevs, dårlig appetit og feber. Vi har sofaen på ryggen og yndlingsslikket i poserne.

Vi har også (som de eneste i Danmark vist) udsigt til en planløs weekend, hvor vi kan gøre lige hvad der passer os. Hvis bare lige vi hver i sær får tændt en arbejscomputer og kastet nogle pligttimer i retning af dem, der sætter løn ind.
Jeg håber på også at nå at få tegnet lidt på et par idéer der rumstere i mit hoved, købt et par julegaver, se en veninde og sat noget tøj til salg på nettet (ikke at jeg aner, hvor og hvordan man gør det) og skrevet og sendt de julekort jeg har liggende.

Godt og blandet.


God weekend til jer andre

1 kommentar:

  1. Vi har heller ingen planer. Tror jeg indfører det permanent - holder 100 med vi-skal-ingenting-weekenden-før-jul. Eller, NOGET skal vi jo. Se film, og spise slik, fx.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...