søndag den 8. januar 2012

Cirkus Ørli

Som overskriften antyder, handler dette blogindlæg om bræk. Så sarte sjæle, skal stoppe her.

Hr. F smuttede ud til en kammerat i går kl 18:00 så Svesken og jeg skulle holde tøseaften. Vi spiste og jeg puttede Svesken, de insisterede på at øve faldteknik og sangstemme i to (TO!) timer inden hun lage sig ned og faldt i søvn. Jeg gik i seng omkring midtnat lidt sukkerhøj af dadelkonfekten og havde ikke så nemt ved at falde i søvn. Jeg gik omkuld omkring 1:00. ZZZZzzzzZZzzzzzzZZ zZZZZ kl 2:15 ørlede Svesken ud i sengen. Jeg var helt lysvågen i samme sekund. Svesken vendte sig om og sov videre i ørlepølen. Jeg snuppede hende en meter til siden for at fjerne ørlepølen. Så kastede hun lige en ekstra klat der også. Hun sov indtil jeg begyndte at skifte tøj på hende og nødtørftigt tørre opkast ud af håret på hende. Ca. 30 min senere lagde vi også til at sove igen. Svesken gik helt omkuld og jeg lå bare i adrenalinrusen og ventede på mere action med brækmosteren. Jeg blev belønnet 50 min senere, med endnu en omgang ørl. Helt pr refleks rakte jeg bare hånden ud og forsøgte at fange så meget bræk som muligt*. Efter omgang nr to var kl 3:45 og jeg havde endelig fået fat i Hr.F, som kom hjem 45 min. senere og lugtede festival. Så min nat varede fra ca 4:15 til kl 8:30, hvor Svesken stod op. Jeg er godt vandt mht søvn, så godt 4 timer i ildelugtende omgivelser, er ikke helt fedt.

*I det øjeblik, vidte jeg at NU er jeg en rigtig uselvisk mor, af den slags der nok en gang ender i toppen af et martyrium.

1 kommentar:

  1. du er sq for sej!
    *og det siger jeg kun fordi, jeg er et monster hvis ikke jeg får min nattesøvn!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...