søndag den 29. januar 2012

Det er hårdt at tænke

De sidste dages radiostilhed, skylde ikke som sædvanlig sygdom. Næ her har været et helt nyt fænomen i spil, nemlig alvorlig tankevirksomhed. Jeg har tænkt så meget i løbet af dagen, at der ikke har været mere juice i mig, når jeg har ramt sofaen herhjemme. Det går i alt sin enkelthed ud på, at jeg har gang i noget nyt på arbejde, jeg ingen erfaring har i, derfor skal jeg koncentrere mig på et niveau, der ikke er set tidligere. Hvis i så lige kaste, et par kindtænder på vej, et 12 timer seminar og tur til 9 års fødselsdag på fødeøen oven i, så ved I hvad min sidste uge er gået med.
Det er ikke fordi, jeg ikke har lavet blogindlæg, de er bare aldrig kommet til en computer, men har været gode idéer i hovedet på cyklen på vej hjem (eller idéer i hvertfald).

Det går godt i Forstaden, hvis man lige fraregner alt allergien (I skulle se Hr. F's arm efter priktest) og Sveskens øjnbetændelse, som vagtlægen ikke vil give noget i mod, fordi det ifølge ham er forkølelse i øjnene. Er lidt spændt på om det er bedre i morgen, for vi har ikke rigtig tid til mere sygdom.

Håber alle mand og damer har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...