mandag den 2. januar 2012

Intet nyt fra fronten

Ville ønske jeg kunne hoste op med morsomt og berigende blogindlæg.
Men her i Forstaden sker der ikke andet end timelange kampputning af Svesken, mandens besættelse af tv, computer og andet med skærm for at installere montere sit nye ledningsboks fra appel, som kan alt muligt jeg alligevel ikke kan finde ud af. Den nye ledningsdims har flot fjernbetjening der skruer på lyden på min computer, i stedet for lyden på tv'et som er meningen. Jeg er allerede håbløst træt af den. Faktisk er jeg håbløst træt i det hele taget, på en måde hvor jeg var svimmel kl  14:30 og opgave at arbejde og tog hjem og sov inden jeg hentede Svesken fra vugger. Så i sagens natur burde jeg nok lægge mig i seng igen, som i for fem minutter siden. Godt nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...