onsdag den 4. januar 2012

Kramboden

På en gåtur i juleferien fik jeg lokket Hr. F med forbi Kramboden, som er sådan sjov gammel butik med alt muligt fra gamle dage. Jeg huske at have været på 'studietur' med folkeskolen bl.a. for at se på fænomenet nipsenåle, som vi havde læst om i bogen: 'Da farmor gik i skole'. Denne gang kom jeg ud med en snorretop og en lille kagerulle til Svesken, men mine øjne faldt på meget andet, jeg også synes er rigtig fint. Hvis du nogen sinde kommer til Odense, så snyd ikke dig selv for en tur forbi gamle dage. Kramboden findes i Nedergade, som også kan byde på loppemarkeder i sommerhalvåret.

Støbejerns bordskåner lækker rustik og solid.

Pakkergarn i alle afskygninger.

Sprællemand med frækt blik.

Fluesvamp til hæklede snorre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...