torsdag den 12. januar 2012

Set

Så vender jeg tilbage til overflade efter et par dag med alt for lidt søvn og alt for irritabel familie. Kan man få kolik når man er 18 mdr? Svesken har i hverfald mavekneb af den slags, der har krævet hun høl, uafbrudt flere timer natten til i går.
For at få lidt hygge ud af aftenen har vi i dag haft slukket for alle skærme (indtil nu forstås) og i stedet spillet det dejligt kort spil SET. Man skal få forme, farver , antal og skravering til at passe sammen*. Det kan gøre på virkelig mange måder, og spillet kræver at man ente koncentrere sig virkelig meget, eller bare lige er heldig at se et SET. Jeg er ret god, eller det var jeg før jeg fik kronisk ammehjerne, og Hr. F vandt derfor det ene spil i dag. Jeg kan kun anbefale spillet, det kan købes hos Games og er alletiders værtindegave eller mandelgave.



*Regler er som følger, for at få et SET skal man finde tre kort der passer sammen. Kort passer sammen hvis de alle tre har samme farve, eller hver sin farve. Det samme gælder for antal, form og skravering. Det er sværere at forklare end det er at se. Så kig godt på billedet eller endnu bedre, forsøg selv her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...