søndag den 22. januar 2012

Weekend

Vinteren har lagt sig som en tung dyne af ugidelighed over Forstaden, eller måske primært mig. Jeg synes, vi sover dårligt og vågne med tunge hoved og urolige lemmer, i stedet for at være friske og veludhvilede. Svesken skranter også med lidt feber spredt ud til ca en dag om ugen (det er vist tænder).
Pga vinterdynen er der ikke særligt meget at berette her fra Forstaden. Vi bruger weekenderne til at indhente det vi forsømmer i ugens løb. Hr. F har været supereffektiv og fået sat mange flueben på to do listen, jeg halter bagefter men forsøger at indhente good will ved at vaske alle dynerne. Så nu sidder jeg på vaskeri og glor på en række dyner, der bliver tæsket igennem med sæbe og vand, mens jeg spekulere over om alt sæben blev brugt de første ti min og om de sidste 60 min bare skal gå med vand.


- Fra telefonen!

1 kommentar:

  1. Ja, det er store tanker man kan nå at tænke på sådan et vaskeri ;-) Håber de blev lækre de dyner. Måske skulle man overveje at gøre det samme. Forsøgte at blæse al dårligdom ud af huset i går ved at lufte gevaldigt ud. Klaprede tænder i flere timer efter, men jeg håber, at det gjorde godt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...