torsdag den 23. februar 2012

Ræsonnement

Jeg kæmper for at tabe mig, eller faktisk kæmper jeg nok pt. mest for ikke at blive tykkere. BMI'et ligger ligger lige der, hvor statestikken siger, at om lidt er jeg overvægtig og alle risici for at få div. slemme sygdomme forøges i drastisk grad. I første omgang går det hele ud på at droppe alt slik, kage og sodavand - ikke fanatisk men til hverdag. I starten af året gik det ret godt, men så gik der hat og briller i det hele og nu er jeg så startet forfra med projekt: 'Undgå fedme'. Jeg er godt klar over, at jeg skal kaste noget motion i puljen, hvis jeg også vil gøre mig forhåbning om at få en flad mave og noget stramhed spredt ud over resten af kadaveret.
Jeg synes selv, det går ret godt, i den her uge har jeg eks næsten ikke spist noget slik. Jeg har i hvertfald hold mig fra de værste: franskbrød, rittesport og cola. Til gengæld har jeg spist nogle små chokolader (af den slags man får serveret til møder). Min hjerne mener, at det er gået godt en hel uge (selv om jeg godt ved at torsdag kun er 4 ud af 7) og at jeg derfor allerede har tabt min mindst et helt kilo, og at det helt sikkert kan ses. Præcis derfor mener min hjerne også, at det jo nok ikke gør noget, hvis jeg spiser lidt rittersport og drikke noget cola i morgen ...

Ja det kommer til at tage meget lang tid at tabe de kilo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...