mandag den 6. februar 2012

Varme

Jeg er en skide frossenpind. I sådan en grad det influerede, da jeg forelskede mig i Hr. F. Han er nemlig varm, faktisk så varm, at når jeg har hans kropstemperatur, så har jeg en lille smule feber. Men det hindre mig ikke i at elske at suge alt hans varme til mig, når der er sibirisk dødskulde udenfor. Desværre kan han ikke følge mig overalt som min personlige lille varmeapparat og derfor har jeg haft skibukser på det meste af min arbejdsdag og investeret i noget så flot som en elefanthue magen til Svesken bare i stor størrelse. Jeg har opgivet den sidste rest af forfængelighed, jeg måtte have, og indset at det heller ikke er fedt at være en øre-voksen. Så hvis I ser en på cykel i morgen med fuld skidragt og et alt for stort hoved i en lillebørne elefanthue kan i roligt vinke. Det er bare mig, der forsøger ikke at fryser fra hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...