onsdag den 18. april 2012

Gode oplevelser

Her i huset har vi haft gode oplevelser i dag.
Manden er kommet op af sofaen og i gang med forårets løbetræning. Personligt er jeg noget frustreret over, at han bare kan rejse sig efter et halvt års inaktivitet og spurte 5 km på under 25 min. Der er ingen retfærdighed til. Det at komme i form for ham betyder bare, at han ikke bliver øm i benene.

Jeg har ikke løbet siden engang før påske, til gengæld har jeg været på tur til Sorø i dag, hvor jeg lige fandt nogle dejlige flader. Jeg giver jer svulstige fuger, en kalket overflade, en moderne teglklinke og en insitustøbt væg.












1 kommentar:

  1. De der teglklinker er flotte, ved du hvilket fabrikat det er? Og fedt med en blogger det ved hvad insitu støbt beton er :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...