mandag den 16. april 2012

Urealistiske forventninger

Jeg har nu i alt for lang tid være træt med træt på, uden nogen særlig grund. Ungen sover fint om natten og har gjort det altid, hvis vi lige fraregner et par tænder er lidt feber. Jeg har ikke stress på arbejde, eller periode (i hvertfald ikke hele tiden) og eftersom mit fysiske aktivitetsniveau ligger på mere end det sundhedsstyrelsen anbefaler, jeg sover ca. 7,5 timer i døgnet og spiser varieret er jeg nået frem til den konklusion, at jeg har urealistiske forventninger til, hvad det vil sige at være frisk. Eller måske hvor tit jeg kan regner med at faktisk være frisk. Så nu har jeg officielt opgivet frisk, og vil fremover være glad for 'ikke træt'.
Pga. ikke-friskheden har det været lidt småt med blogindlæg. Men jeg kan da lige løfte sløret for at Berlin var dejlig, omend utroligt kold det meste af tiden. Jeg fik lavet min egen Ritte Sport med rosenpeber og frysetørret hindbær og den var sptize! Ungen fik slidt en masse rutchebaner og fået en ny flot klapvogn, som vi, de stolte forældre, købte med vores bedste skoletyske.

Friskhed søges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...