lørdag den 21. juli 2012

En ting er sikkert

En ting er sikkert ude er godt, men hjemme er bedst. Efter 14 dages ferieren ude i sommerlandet og Europa er det en lease at komme hjem igen. Vi har haft det flot, hvis man ser bort fra lidt forkølelse, allergi og det sædvanlige dårlige sommervejr.

Det hele var dog lige ved at ende smådramatisk, da jeg i et anfald af feriedemens fik lagt min pung, pas, briller og telefon fra mig i flyet på vej ud. Det viser sig, at lufthavnsinformationen ikke kan ringe til gaten og høre om flypersonalet har fundet noget i deres kabine. Der skal man først havde fat i et kontor,  hvis tlf. har lukket i weekenden. Ligesom lufthavnes hittegodskontor kun kan kontaktes via e-mail. Heldigvis var Hr. F smart og fik fanget en dame fra flyselskabet, der havde styr på det, så vi kom fra lufthavnen sammen med alle mine ting.

Nu skal vi have boller i karry, for det var det mest antirestaurent-agtige mad, jeg kunne komme på.

Fru Forstad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...