mandag den 20. august 2012

Børnemøbler til Svesken

Svesken skal have nogle møbler i egen størrelse. Sveskens mor er en besværlig rad, der gerne vil have møbler, der kan det hele. Derfor leder jeg efter bord og stol, der:

- Hvor man sidder godt når man er klein (hun er 2 år og omkring de 90 cm)
- Som er slidstræk, hun tegner meget med tusch og mon ikke snart der kommer trylledej og den slags på banen.
- Det må meget gerne være lidt klassisk i designet. Vi bor i en 2'er og hendes møbler skal stå i stuen, derfor er jeg ikke meget for små nuttede katte, alt for tøselyserøde nuancer og andet über nuttet.
- Det skal være til at købe for penge. Min indre nærrigrøv er i den grad i karambolage med min indre æstetiker.

Så søde kloge og alt-vidende blogdamer. Hjælp Svesken og mig, ved at anbefale mig gode møbler til rollingen. Gerne med link


5 kommentarer:

  1. Du kan hente bord, bænk og stol i gl. Holte gratis... det er i den blå avis:-) jeg kan evt levere det på frederiksberg... men det er fyrretræ og ikke hukit eller andet smart:-)

    SvarSlet
  2. http://www.dba.dk/bord-baenkesaet-fyrretrae-bo/id-84497750/
    her var så linket..

    SvarSlet
  3. Wedowood!! Ikke det billigste, men så pænt og god kvalitet :-)

    SvarSlet
  4. Vera har mini skalstole fra Ilva, de kan også fås i lyserød og andre farver. De er super fine (synes jeg). se evt mit indlæg her: http://denlillehyggelige.blogspot.dk/2011/08/photo-challenge-day-4.html

    SvarSlet
  5. Der er også så mange muligheder, når det kommer til børnemøbler! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...