søndag den 18. november 2012

Mere sygdom ...

Jeg har rejst mig fra sygelejet. Mit ansigt føles som sig selv igen og min hoved gør ikke længere ondt. Til gengæld er Nissen nede. Hun startede natten til fredag med at ørle i stråler, lige præcis to sekunder efter, hun oplyste mig, at hun havde ondt i maven og lagde sig ned i min seng.
Alt blev skiftet og vasket, og barnet lod som om hun var ok, hvorefter hun bad om vand. Vandet skuvlpede straks ud af hende og så måtte i vi igang med noget optørring fra gulv ect. Siden har hun været slap.
Nu er Hr. F til gengæld underdrejet af noget bræksyge, der har holdt ham ude på toilettet de siden kl. 03:00 i nat. Jeg har samlet ALT mit omsorg og ristet brød og købt cola til manden, som på grund af gæst på sofaen har holdt mig vågen med sin dødsrallen hele natten.

Kryds lige fingre for, at jeg ikke bliver ramt af den der maveting, er i den grad færdig med at være syg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...