lørdag den 5. januar 2013

Det er ikke fordi jeg har født

Jeg har ikke født, alligevel står alting stille i en slags præ-babyboble, der ikke ligefrem genererer spændende eller velskrevede blogindlæg. Derfor må I nøjes med noget så (u)spændende som en oversigt over de emer jeg har tænkt på at skrive om.

Jeg nævner i flæng:

- Skilsmissenytåraften. Nej nej vi er ikke blevet skilt, men det er det ene af de to par, vi holder nytårsaften med. Alt forløb udramatisk da Hr. Skilmisse inviterede til nytårsaften, hvor også Fru Skilmisse deltog.

- Svesken kødboller af den slags IKEA kun kan drømme om at lave. Vi har fået den slags serveret hos vores ret fantastiske underboer. Jer der følger med på instagram, ved at jeg bor oven på en mimisk klov der kun går i rødt tøj. Han er også gourmet og god til at invitere.

- Kransekage. Det har jo været nytår og jeg elsker jo kransekage. I år bagte jeg den grimmeste kransekage til dato. Til gengæld smagte den helt fantastisk.

- Sovesystemer. Nu går der ikke længe inden Alfen kommer, 1 måned - 14 dage - 2 timer og 15 min (men hvem tæller), derfor skal vi have Svesken flyttet væk fra sin faste plads ved siden af vores seng, over til den nye plads ca. 110 cm fra vores seng. Så vi kan mase Alfen ind, der hvor hun plejer at være. Alt sammen gerne uden at traumatisere, hverken forældre eller barn.

- Strækmærker. Jeg har ret meget nedtur over at én lille meget stærk og ihærdig fod, i ét overraskelsesangreb, har formået at lave strækmærker lige midt på min mave.

- Nytårforsætter. Jeg laver ikke nytårsforsætter, jeg er mere en mandagsforsæt-kind-a-girl. Men jeg kan da afsløre at intentionerne som altid er noget i stil med: mere orden, mere hudpleje, mere forkælelse til Hr. F, mere effektivitet og bedre rutiner.

Håber I alle er kommet godt ind i 2013, og at jeg snart får hoved til noget med substans.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...