lørdag den 27. april 2013

Den dag vi stod i kø

Jeg var tidligt oppe i dag, da nogen har sat X ud for A-menneske på babyen. Så der Hr. F stod op, havde jeg allerede lavet madplan og indkøbsliste. Jeg forestillede mig, at hele familien Forstad skulle på romantisk indkøbstur hånd i hånd, hvor vi også lige fik ordnet et par ærinder på posthus og i BabySam.

Den plan mislykkedes fælt. Helt grundlæggende burde vi nok have overvejet, at der ikke var nogen frie hænder til at køre indkøbsvognen, når vi har vognparken med hjemmefra. Vi er et større vogntog på tur, når Svesken losses i klapperen og Alfen er i barnvognen.
Det kom dog aldrig så vidt, at det blev aktuelt med den indkøbsvogn. For børnene var færdige med at handle, inden vi overhovedet kom i gang.

BabySam har det med at være en kedelig oplevelse, i dag var ingen undtagelse. Jeg bliver gang på gang overrasket over, at ansættelseskriterierne tilsyneladende er, at man skal være dårlig til service, ikke have alt for mange brikker at flytte rundt og gerne være så livstræt, at børn er det sidste man orker.
Vi tilbragte 30 min der, inden vi kunne få oplyst, at den reservedel vi bestilte til vores barnevogn for 2 måneder siden, stadig ikke er dukket op, og at de ikke aner hvorfor. Vi har ellers rykket dem for en måned siden, hvor de lige ville tjekke op og vende tilbage.

På samme måde er det semistort mysterium, hvordan damen, der betjener resterne af posthuset (der nu er placeret i Føtex), kan være så langsom, at vi måtte bruge 45 min i kø, inden vi kunne få vejet pakke og sat frimærker på til Japan.

Det der skulle have været en hyggelig omgang lørdagsshopping, blev i stedet forvandlet til frustrede børn og voksne, der udelukkende stod i to temmelig kedelige og langsommelige køer.

Heldigvis kom faster 'ise på besøg og vejret var til en tur i haven, hvor der blev spredt blomsterfrø til den helt store guldmedalje og planlagt højbede.
Til aften viste Hr. F endnu engang sine evner som køkken-betvinger og fremtryllede tre fantastiske pizzaer, der snildt kunne få mig til at glemme, at vi nok er nød til at gøre endnu et indkøbsforsøg i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...