søndag den 19. maj 2013

Kæmpe grand prix fest

Ja man kunne tror, at jeg, som er så glad for grand prix, var ude til kæmpe fest i går. Men nej jeg sad i hjørnet af min røvformede sofa, men maveknebs-Alf på skødet.
Jeg vil gerne indrømme, at det er med en vis bitterhed, at jeg kan konstatere, at vi vandt netop mens jeg sad fast i ammeland. Ja jeg kunne have forberedt mig og hevet pumpestationen frem, men så langt kunne ammehjernen ikke lige tænke.

I stedet for rå mængder af Gyldne Damer, måtte jeg hive sukkerboblerne frem og se misundeligt til på de vilde fester, der blev vist frem på Instagram. Jeg må i stedet glæde mig over, at jeg næste år ikke ammer og derfor kan komme til selv showet.  Hvis altså ikke grand prixets højborg Herning, får held til at skrabet showet til Jylland.

I løbet af aftenen havde jeg flere venner med på sms'en, en af dem kunne konstatere, at Bonnie Tyler var blevet stoppet ned i sammen form som Goldie Hawn. Det kan man jo kun give ham ret i.

Heldigvis var resten af dagen helt fantastisk. Der var feriestemning i haven, underboerne bagte scones, der blev serveret med lemoncurd og lemonade. Alle husets børn legede sødt sammen og Forsatdens grillmaster betvang weberen.
Det er et lille stykke af lykken.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...