tirsdag den 13. august 2013

Der sker også andre ting

Selv om man ikke skulle tro det, sker der også andre ting i vores liv, end dem der vedrører vores boligsituation.

Alfen er begyndt at spise mere fast føde og er i øjeblikket ret begejstret for agurker, han kan gnaske flade. Vi forsøger også med grød, det kræver vist lige lidt øvelse inden den sidder helt i skabet. Pt er der mere grød på ham, mig, bordet, vores tøj og gulvet end der kommer ind i munden på ham.
Men jeg har engang set i et af de der hæslige 'Krop umulig' programmer, at det er vigtigt, at børnene får lov til at rører og føle på maden med deres hænder. Derfor tror jeg, det er et svigt at afholde ham fra det. Så nu må jeg have gang i den store våde klud på os alle efter end måltid.

Jeg har også haft fødselsdag og har fået nogle megalækrer gaver. Hr. F flottede sig med en lavaplade og en messingdåse, min veninde hev lige en vase op på bordet, da vi var ude at spise, og min svigermor har overforkælet mig med summerbird og 500 kr, der nu ligger og brænder i min skuffe. De skal gå til noget godt og jeg vil tænke mig helt grundigt om, inden jeg bruger dem på løbesko, en vase mere eller måske noget kunst.
Af min far og hans kæreste har jeg fået et par Birkestok sandaler. Jeg elsker dem så meget, at jeg faktisk har lyst til at sove med dem om natten og Hr. F har kigget alvorligt på mig og mindet mig om, at vi ikke skal gå med udendørssko indefor. Men altså det føles ligesom at have orgasmer på fødderne, og så er bare lidt svært at beslutte sig for ikke at have dem på.

Jeg har også været i Netto og købe 'Spis dig mæt og glad' ligesom resten af blogland, og laver derfor ommeletter til husholdningen hver morgen. Så må vi se om resten af dagens måltider kan følge med, og kiloene på magisk vis kan trille af kroppen. Måske det kan blive hjulpet lidt på vej af min genfundne løbehobby, som indtil nu inkluderer tre løbeture og muligvis en nedsat mælkeproduktion. Så selv om jeg lige var så tilfreds med mig selv, holder jeg i stedet en lille pause sammen med noget amme-te for at se om alfens humør bedres af det. Men jeg håber som altid, at blive sådan én der lige løber 5 km på 30 min 2-3 gange om ugen.

Hr. F er i øvrigt i gang med at træne op til noget marathon og spurter derfor rundt nede i mosen i tide og utide for at passe sit program. Jeg synes, han er SÅ sej, og glæder mig til at heppe på ham, og en masse andre nede i Berlin til september.

I morgen skal vi ud og se på et hus. Det er så spændende, at jeg er nød til at nævne det her, selv om det her indlæg ikke skulle handle om huse. Sorry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...