søndag den 26. januar 2014

Materiel forløsning

Klaveret herhjemme har godt nok spillet på på de blå tangenter i noget tid nu.

Men der er nye toner på vej. Alfen er virkelig utrolig god til at gå i vuggestue. Ungen skynder sig ind på stuen, når vi kommer om morgenen. Når vi kommer tilbage for at hente ham, kigger han høfligt på os og så fortsætter han med det, han har gang i. Pædagoggerne er virkelig søde og barakkerne er tip top indrettet. Alt er godt med ham. Altså hvis vi lige ser bor fra, at vi nu er i besiddelse af brandvarm feberdreng. Han klarede da en hel uge inden institutionsbaksillerne fik ram på ham.

Der er faktisk også material forløsning på vej. Lego har endelig set lyset og lavet duplo legemad og jeg tror bestemt, at det skal på Alfens ønskeliste. Selvom vi har aflyst hans fødselsdag pga flytning, skal han nemlig ikke snydes for en gave eller to.

Til mig selv drømmer om noget fancypants gardinhalløj fra Norge, som jeg lige skal have overbevist Hr. F om er the shit. Han er lidt tøvende over for mine indretningsevner. Noget han til gengæld godt kan overbevises om er, at den her Ko og Gris er megaseje. Hvis jeg var millionær havde vi købt dem til det nye hus. Så skulle de stå i spisehjørnet med alt vores service.

Der er 33 dage til vi skal flytte.

2 kommentarer:

  1. He He. Er vild med dyrene!
    Jeg mangler linket til det norske gardinhalløj. Har endnu aldrig fundet en gardinløsning der er the shit, hvilket resulterer i jævnlig blufærdighedskrænkelse af vores naboer. Gardiner KAN nu et eller andet...

    SvarSlet
  2. Jeg er også totalt vild med dyrene. Og legemaden! Havde ikke set picnic-sættet før, men forleden så jeg, at man kan få en æske Duplo-is. Og herhjemme er der timers leg i Duplo-kagerne. Som godt nok er noget lyserøde, men det blæser Varanen heldigvis på og leger løs med dem alligevel ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...