torsdag den 13. marts 2014

Samme rille

Ja, nu er det så Svesken, der har lagt sig med noget feberpis. Det er en ondsindet omgang, der har lagt det meste børneren ned inkl. Sveskens bedste veninde som har været horisontal i en uge. Jeg fornemmer allerede nu noget med forstærkning fra Fødeøen.
Vi er muligvis nød til at få gang i maleriet, så vi kan få gæsteværelset færdig i en ruf, eftersom det tilsyneladende er husets vigtigste rum.

Dagens gode nyhed er, at der er andre forældre nede i vuggeren heller ikke har fattet Den Sure Fars skosystem. Så måske jeg ikke er helt så imbecil, som jeg følte mig den anden dag.
Dagens bedste nyhed er dog, at der bliver frigivet påskebryg i morgen og jeg ammer ikke længere, så jeg har planer om 1-2-3 påskebryg og en anelse tømmermænd, hvis altså feberbarnet lader mig få chancen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...