onsdag den 2. april 2014

Jeg er en kost

Det viser sig, at ikke bare fejer med koste, men at jeg ER en sur kost. Dagen i dag har jeg brugt på at ærgre mig over ikke at blive inviteret til et interessant møde og blive afvist da jeg forsøgte at invitere mig selv. Hidset mig op over nogen, der ikke kan svare på simple spørgsmål i en simpel mail, men til gengæld brokke sig til mig over, at jeg ikke har svaret på deres spørgsmål som end ikke er stillet. Blevet helt elektrisk over at blive sat til noget, som ville være gjort utroligt meget nemmere, hvis dem der skulle bruge informationen, selv havde søgt den. Allerværst var min, ellers søde, kollega som stod ved siden af og blev ved med at spørger, hvad der var i vejen. ALLE var der nogen i vejen med, altså alle undtaget mig.

Må holde op med at spise lakrids i store mængder, det er ikke godt for mit blodtryk.

2 kommentarer:

  1. Haha. Lakrids er godt for sjælen tilgengæld!

    - Anne

    SvarSlet
  2. ha ha ha ha:) Lakrids ER godt i store mængder:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...