torsdag den 15. maj 2014

Teleport og freez-knap

Hverdagen fylder meget herhjemme i øjeblikket. Vi er kun lige i stand til at drifte en ordinær familie og så overlever vi ellers uden om.

Heldigvis er Alfen SÅ god til at flytte vuggestue, han har taget dem med storm og de har taget imod ham med åbne arme. Det går så let som en leg og er ret fantastisk. Er ikke sikker på at vi var kommet helskindet igennem ellers. Der har nemlig været årsmøde på mit arbejde og den slags fylder ret meget op til og i den weekend det foregår og også dagene efter, så der var ikke særligt meget elastik i programmet.

Nå men mens livet suser forbi, drømmer jeg om freeze-knappen, der kunne sætte en del af mit liv på pause (job eller familie) mens jeg fik mulighed for at fokusere og fordybe mig i den anden del. Hvis der er en Ole Opfinder på linjen vil jeg værdsætte freeze-knappen, alternativt teleporten som kunne spare mig for alt for meget transport.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...