onsdag den 1. oktober 2014

Syltesæson

Nu ved I jo godt alle sammen, at jeg inder inde ikke er sådan rigtig housewify. Derfor er det eneste, der bliver syltet i Forstaden bloggen her.
Der er lige noget arbejde, som har fanget mig i noget, der føles som en heftig snebold i høj fart og noget familie, som er blevet så forsømt, at jeg fysisk længes efter hele rækken, at der ikke lige kan blive tid til at blogge.

Men når jeg igen er kommet til overfladen, kan jeg jo fortælle lidt om en god tur til Røvhus, hvor jeg var så heldig at hænge ud med hende her og hende her.
Eller måske I skal høre lidt om, hvordan Svesken og hende usynlige veninde Maja har det og de tanker der kværner rundt i mit hoved, om det at have en usynlig ven.
Eller måske skal Alfen og hans enormt store begejstring for bolde og mååååål have et indlæg med på vejen.

Som altid er det cutting egde, det der (måske) kan opleves her på bloggen.

1 kommentar:

  1. Det var hyggeligt, selvom jeg var sådan lidt slap i det...
    En usynlig ven er altid dejlig at have :o). Jeg har to!

    Jeg var ret blown-away over din astrologiske viden . Jeg er klart astro-believer! Men nu er der nogen, der siger, at man ikke må tro både på astro og Gud? Så nu er jeg forvirret...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...