mandag den 3. november 2014

Hurra, hurra, hurraaaaaazzzz zzzzz

I dag har Hr. F fødselsag. Han er blevet fejret med en tegning fra Svesken, der forestiller hele familie og udvalgte kønsorganer. Hun går rigtigt meget op i anatomi og kategorisering i øjeblikket. Det afspejler sig i den grad i tegningerne.

Alfen står stadig ret så tidligt op, så jeg var sgu lidt skeløjet i morges, derfor gik 15 min inden Hr. F spurgte, om ikke jeg havde glemt noget. Der kom jeg så i tanke om, at et tillykke nok ville være på sin plads. Han fik et par rivejern af mig og lovning på et par løbesko (men dem skal han altså selv købe). Vi fik sunget fødselsdagssang for ham og sendt ham godt afsted til arbejde, hvor han har henslængt dagen mellem flødeboller, basser og andre lækkerier.

For at kompensere lidt for mit manglede fødselsdag-mode i morges havde jeg købt is og kiks med hjem, så der var dessert i dagens anledning. Ællingerne synes, at dagens højdepunkt var da vi pustede lyst ud, igen og igen og igen og igen ... er I klar over, hvor mange pust der kan være i sådan et lille lagkagelys?

Hr. F har fejret sig selv, ved at være den første der faldt i søvn, da vi puttede børn og nu vil jeg lægge mig ind i seng, gi' ham et fødselsdagskys og glæde mig over, at det er hans tur til at så op med A-mennesket, der er fejlplaceret i vores familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...