torsdag den 22. januar 2015

friskt fra Forstaden

Jeg overlevede poledans i går og er kun lidt øm i dag. Det skyldes muligvis, at mine lår var så svedige, da vi skulle løfte os op i mavenmusklerne, at jeg vare gled ned ad stangen uden resten af min krop rykkede dig en mm.

Selv om kroppen ikke har været så øm, har den været træt på en helt ny måde. Det skyldes muligvis også at søndag til onsdag var temmelig hektiske over i arbejdsland, og at adrenalinen forlod skroget samtidig med trætheden satte ind i går. Jeg orkede faktisk ikke engang at skrive på min computer, og den er nærmest vokset fast til mine fingerspidser.

Så selv om jeg ikke har så meget at berette om, er jeg dog stødt på en forlæsningrække om forstaden. Hvis I som mig synes den slags er interessant og I har lidt bedre tid i ulvetimen, så er det da bare at sætte x i kalenderen og bliver klogere på det fantastiske fænomen forstaden er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...