søndag den 25. januar 2015

Skal du have et par på frakken?

Den her weekend har været virkelig god. Vi har haft fuld drøn på og nåede alle de praktiske ting i løbet af lørdagen, så de voksne kunne overlade ællingerne til gode naboer og drøne afsted på date i dag.

Vi kom omkring legobutikken inde i byen og fik købt nogle hjul til Alfen, der virkelig godt kan lide at bygge biler. Jeg mangler dog stadig at få fingerne i æsker kun med vinduer, døre og tagplader. Det havde de ikke derind og det er ikke lykkes mig at finde det nogen andre steder heller.

Inden da havde vi spise en lille frokost og talt sammen uden nogen afbrød, hvilket er ret usædvanligt. Vi sluttede af med at se Birdman i biffen, og det er altså ikke uden grund, at den hev en masse Golde Globes hjem og er Oscar-favorit. Se den!

Ællingerne har også haft en dejlig dag, med gode venner og en tur i sneen. De var også godt tilfreds med, at Hr. F tryllede tarteletter (med kålråkost) frem til aftensmad. Nu burde jeg være i zen og helt trilfreds med det hele. Men desværre hærges kroppen lige nu af en ordentlig omgang rasende PMS-hormoner, der har lyst til at skælder alle idioter ud.  Vi er ude i præcis samme følelse, der også rammer med guldøl nr. 15. Det er ikke sådan særligt konstruktivt, men nogle gange er det virkelig effektivt, så jeg håber lidt det hænger ved til i morgen, så jeg kan få ryddet dagens (alt for lange) to do liste på jobbet.

God mandagmorgen i morgen.


2 kommentarer:

  1. Det lyder som en virkelig fantastisk date - jeg må snart ud på en med manden min. Tak for du mindede mig om det :)
    OG så lige et skulderklap eller hvad man nu giver fra en med-PMS-lidelsesfælle - der heldigvis er kommet ud på den anden side nu - men det holdt hårdt...

    SvarSlet
  2. Jeg har købt dem her http://www.legebazar.dk/shop/1633-bricks-more-4/34362-lego-døren-vinduer-og-tagsten-9386

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...