søndag den 8. marts 2015

Familiefri

Hr. F snuppede ællingerne med til Fødeøen i fredags og jeg havde store planer for, hvordan sådan en familiefri weekend skulle bruges.

Fredag skulle der arbejds igennem og ordnes hængepartier, i går skulle der tornadoes igennem huset inden jeg skulle til fest og dagen i dag stå på læsning af spændende tekster.

Men sådan skulle det ikke gå, hovedet var fyldt og op og mat pga. to spændende konference-dage og jeg nåede ikke alle de ting, jeg gerne ville på arbejde. Alene-aftensmaden bestå af sushi med ris der ikke var kogt helt færdige og lørdag brugte jeg på på toilettet i stedet for til fest. Den dundrende hovedpine jeg har haft de sidste par dage, har ikke opgivet endnu og det er vist på tide at indse, at pipar perlur og deres anselige mængder af salmiak ikke hjælpe på en kranie, der er ved at sprænges.

I dag skinner solen heldigvis og hvis mit kadaver ellers er med på at skrue lidt ned for sløjheden, skal jeg ud i haven og hive ukrudt op og gøre klar til blomstersåning og forspring af urter. Men først skal jeg lige skrubbe lokum, lave madplan og handle ind, hvilket kræver, at jeg er nød til at sno mig ud af mit home wear og ned i noget, der kan tåle omverdens øjne. Hvis jeg rejser mig NU og er skide effektiv, når jeg nok det hele inden resten af familien Forstad igen befinder sig på matriklen.

Jeg håber at I andre har haft en dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Nooooooo it not fair! Hvis der er noget positivt i det, så er det, at det er endnu værre at være syg, når der er børn i huset. Håber du på en eller anden måde er ladet op, til det store familieindryk igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er frygteligt. Jeg har toppen med endnu en sygedag i selskab med lidt for frisk 2 årig.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...