torsdag den 23. juli 2015

Fødselsdag

Jeg bliver 35 år på lørdag. Det er et ret flot tal synes jeg. Grafisk er det rigtigt fint og så lugter det lidt af ansvarlighed og styr på lortet.

Selv om det pt. ville være lyv at påstå, at der er styr på lortet. Det er faktisk ret meget lort over det hele. Køkkenprojektet snegler sig fremad, fordi vi også gerne vil nå lidt ned i gear, fordybe os med ællingerne og tage en lur til Tour, som det sig hør og bør i juli måned.

Vi har bedrevet et minimum i dag, så jeg vil nøjes med at fortælle lidt om min ønskeliste:

- Sort skind/lædertaske i klassisk design. Den skal kunne være i min cykelkurv, indeholde en ipad, have lynlås foroven og lang rem, så jeg kan bære den over skulderen cross body. Den kunne være denne her, som oven i købet er på tilbud.

- Sorte sneakers. Dem jeg har fra New Balance er ved at være så slidt, at jeg ikke kan være bekendt at vise mig i dem længere. Denne kunne være dem her fra New Balance igen, eller de klassiake her fra Reebok.

- Blå salt og peberkværne. Jeg kan ret godt lide, at dem der designer kydderikværne har opdaget, at man kan sætte kværnen for over. Når nu køkknet bliver færdig drømmer jeg derfor om at udskifte de slidte IKEAkværne med de fine blå her fra Menu, som lige passer i farven.

- Damaskdug. Jeg synes faktisk også at 35 år, lugter lidt af meget fine middagsselskaber og derfor er det passende med en ordentlig dug. Jeg synes af Taffel-serien fra Georg Jensen Damask er både klassisk og moderne. Derfor drømmer jeg om denne dug og 10 servietter. Måske det er noget jeg nok ligefrem bør samle på.

- Fine blå fade. Ud over at jeg samler på J. H Quistgaards Blå Azur, så kunne et par af nutiden kermik sager i samme blå nuancer også godt få lov til at flytte ind. Den kunne være Kählers Cono Bladskåle, Jeg synes Bøg har en meget flot farve, men de to andre passer også godt i min palette.

- Lækre vattæpper. Vi har faktisk allerede en del vattæpper, men ingen af dem er sådan rigtigt fancy og lige i øjet. De er super praktisk til deres primære funktion, som er hulebyggeri, men jeg kunne nu godt tænke mig et luksus et, der skal bruges sammen med the, chokolade og gode tv-serie i efteråret. Det kunne være det her fra Norman, som - suprice - også er i blå-lige nuancer.
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...